שנה חדשה, התחלה חדשה

היי היי, אני חושבת שמעל לחצי שנה לא רשמתי כלום.

התחלתי עבודה חדשה ומהמהמת, בגלזר הדרכה. התחלתי לימודים חדשים במסחר באיביי( מי שרוצה פרטים מוזמנת לפנות אלי גם בנושא)
והתחלתי חיים חדשים בפן האישי שלי. לא, אני לא בהריון:)
אלא פשוט יוצאת לדרך חדשה, רק תום ואני.


rave super sheer lip color- קולקציה חדשה ובאמת מטריפה של 15 גוונים. אז מה מבלבל פה ככ?
הצבע כמו שפתון, הגימור  גלוסי, בעל לחות והזנה נעים ומדויק להפליא כמו סרטוט של עיפרון. לקח לי שעה וחצי לחשוב מה לרשום: עפרון או שפתון:)

הצבעים מגיעים בגוונים יפיפים, בגימור מבריק וטיפה מבריק/מנצנץ.
הטקסטורה קרמית ונעימה ,מלחחת ויושבת טוב על השפתיים. לא נותן הרגשה כבדה  או דביקה.
הפורמולה עצמה מכילה שמנים מרככים ומותיר אותן נעימות וגמישות.
ורק נשארת הדילמה כל בוקר מחדש? באיזה צבע לבחור.





essence- השיקו לאחרונה לק ג"ל לשימוש ביתי.
האמת היא, שעשיתי לק ג"ל פעם אחת וזה היה רק לחתונה. סבלתי מכל רגע, זה היה ארוך מייגע, וההורדה של זה , עוד יותר.

ששלחו לי לסקירה את הצבעים האלה, מאד התלהבתי. בלי מנורה uv/led, בלי המתנה מרגיזה להיפרקטיבית כמוני- זה באמת מושלם. החלטתי שאני די חייבת לנסות את העניין:)

אז איך זה עובד?
בשלב הראשון מורחים בסיס לק ונותנים לו כמובן להתייבש לחלוטין.
בשלב השני פשוט צובעים את הציפרונים עד לייבוש מלא.
הייבוש הוא די מהיר כמו רב הלקים של החברה. המריחה נוחה, המברשות שלהם מאד נוחות בעיניי.
רחבה בדיוק בגודל הנכון ומאד קל ונוח לעבוד איתה.
ולהשגת גימור יותר מבריק ממה שיש, שהוא מבריק מאד בעיניי, פשוט מורחים את הטופ קואט וסיימתן!

ההורדה של זה, קלה. לא מסובכת כמו לק ג"ל רגיל.
פשוטה עם מסיר לק רגיל, בלי נייר אלומניום שזה באמת סיוט.
הקולקציה החדשה מגיעה ב 24 גוונים, ובנוסף לגימור הג"ל תמצאו גם צבעים נבחרים בגימור מט או סאטן.

מבחינת תוצאות והישגים, אמנם לא החזיק עלי 3 שבועות כמו שהיה לי בחתונה. אך בהחלט עושה עבודה מעולה עבור השקלים הבודדים שתרכשו אותם.



payot-מסיכת הזנה והרגעה על בסיס אצות

אוח! אם יש אושר לפנים , זאת באמת המסיכת הזנה הזאת לפנים.
נתחיל מזה שהיא מתאימה לכל סוגי העור, ובמיוחד לעור עדין ורגיש.
מתאימה לשימוש פעם עד פעמיים בשבוע.
 בעלת מרקם עשיר, מלטף ובאמת נותנת תחושת רגיעה מידית. לא דביקה מדי לא כבדה מדי.
העור נראה חלק רך ונעים ושינוי ניכר לעין.
היפוארלגני, אינו חוסמת נקבוביות, נטולת אלכוהול וריח ובלי פארבנים.

אופן השימוש פשוט מורחים שכבה עבה על עור נקי ומסירים בעזרת צמר גפן עם מים פושרים אחרי 10 דקות.
ניתן להשלים את הפינוק במי פנים וכמובן קרם פנים.

בקיצור, מושלמת. באמת מושלמת.
המחיר לצרכן 65 ש"ח וכרגע עד תחילת מרץ תמצאו אותה ב 55 ש"ח. בקיצור רוצו ותרכשו 2 לפחות.


המוצרים התקבלו לסקירה.

אל תשכחו לעשות לי לייק בעמוד הפייסבוק שלי ולעקוב אחרי באינסטה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

ביוטיבוקס יולי2016

המלצות לאוגוסט 2017