ביוטיבוקס אוגוסט וספטמבר 2016

היי היי,

קופסת אוגוסט נחתה במשרדי, למען האמת הקופסה לא הפילה אותי מהרגליים וזאת ...בלשון המעטה.



7 מוצרים ומגזין את כמדי חודש.

מסכה לשיער -wella
מסכה קרמית לשימור החיוניות של שיער צבוע , המותירה אותו חלק ונעים למגע. לצערי בגלל ההחלקה שעשיתי שוב אינני יכולה לנסות אותה.


מים טרמליים- avene (גודל נסיעות)
תרסיס נוח לשימוש של מים טרמליים, המים הינם בעלי סגולות הרפואיות וידועים ביכולתם להרגיע עור אדמומי, עור לאחר טיפול קוסמטי, חשיפה לשמש ואפילו טוב לתפרחת חיתולים:)
מתאים לרענון הפנים בימי הקיץ, בקיצור מוצר חובה בכל בית.

bb-sebocalm(גודל נסיעות)
באמא שלכם.?

שפתון ריחני -ומתקתק המגיע בצורת עגולה ונוחה לנשיאה בתיק. מלחח, נותן טעם מתקק וצבע נעים לשפתיים.
ממש אהבתי.

משייף- לכפות הרגליים.(גודל מלא)
קטן, ילדותי ולא נוח לשימוש .


קרם גוף-lavido (גודל נסיעות)
בניחוח קייצי ורענן של פצ"ולי וניל משגע.  מופק מחמאת שיאה ושעוות דבורים. נספג במהירות מהעור, מותיר הרגשה רעננה, עם ניחוח שלא יורד וטוב שכך כי הוא פשוט ממכר.


בושם -jimmy choo
ריח מתקתק, על בסיס ורד והדרים. ניחוח קייצי מנצח.





קופסת ספטמבר נחתה , והיא כבר הפתיעה לטובה.


פילינג-seesee (גודל מלא)
את החברה אני לא מכירה, הפילנג עצמו עושה עבודה סבירה.
משאיר את העור נעים למגע, בעל ניחוח לימוני ( טעון שיפור) , הגרגרים צפופים ומורגשים היטב בעת העיסוי.
קיצר אפשר לחיות גם בלעדיו.

מרכך לשיער -gliss(גודל מלא )
עוד מוצר לשיער שלא יכולתי להשתמש בגלל ההחלקה.
מרכך שמני ההזנה, מעניק הגנה אפקטיבית ומפחית עד 85% קצוות מפוצלים. חתיכת הצהרה, לא שמעתי על דבר כזה, אלה רק על לגזור קצוות. אבל תקנו אותי אם אני טועה:)

תרחיץ לניקוי הפנים -tapuach (גודל מלא)
לניקוי יסודי של עור הפנים, בעל ניחוח נעים וקליל.
סבון בעל מרקם קליל, ניחוח מאד עדין - לצערי הצליח לייבש לי את הפנים.

לק-sinfulcolors(גודל מלא)
התנסות ראשונה עם המותג, מצריך 2 שכבות להגיע לאטימות מוחלטת של צבע.
מתייבש מהר , החזיק מעמד ללא בייס וטופיק מעל 3 ימים. לק נוח לשימוש, יחד אם זאת , אם המברשת היתה יותר רחבה הלק בעיניי היה מושלם.

מסכה לשיער- -417(גודל נסיעות)
מסכת בוץ טבעית מים המלח המעניקה טיפול לקרקפת.
עוד מוצר שאני לא יכולה להשתמש בגלל ההחלקה:(

ספוגית מייק אפ-face and body( גודל מלא)
ספוגית נוחה למריחת מייק אפ.
למען ההגינות עוד לא הפסקתי להשתמש בו אבל אני אעדכן אותן פוסט הבא.

זה הכל להפעם:)

אל תשכחו לעקוב אחרי בפייסבוק ובאינסטה.

*הקופסאות התקבלו לסקירה.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

ביוטיבוקס יולי2016

המלצות לאוגוסט 2017