שגרת הטיפוח שלי

היי


אפשר להגיד שאם פעם , כתור צעירה ונטולת ילדים אהבתי את שעת הערב בגלל המקלחת וכל  הטיפוח סביב זה  אז לא היה לי שמץ של מושג כמה זה משהו שאני אעריך בסוף יום כמו בשיגרת החיים שלי עכשיו.
זה אומר שזאת שעה שאני רק עם עצמי ומפנקת את הגוף שלי במוצרים האהובים עלי... מנסה להירגע מהיום העמוס עם תה אהוב ונענע ואפילו איזו חתיכת לימון בצד, נר ריחני יבצבץ לו בלהבתו בסלון וסדרה טובה שמשודרת בעונה...
כן לפעמים גם כוס יין ברשימה :)




חשוב מאד לשמור על שיגרת טיפוח, גם אם היא מינימאלית.  זה בהחלט תורם למצב העור שלכן, ללא ספק.
חשוב גם לפני המקלחת להוריד את שאריות האיפור שעליכן ואני בכלל לא מדברת על מסדר לחות וסרום .


נתחיל דווקא מהגוף , סט לחיטוב ומיצוק של  מינוס 417.
הסדרה כוללת 3 מוצרים:




  • Intense Mud Phyto Body firming  lotion השילוב  של מינרלים טבעיים , בוץ ומלח מים המלח, תה ירוק ותערובות שמנים כמו נר הלילה, חוחובה,מנטה וזית נשמע לכן טוב?
  • כמובן שלכל הטוב הזה מצורפים גם נוגדי חימצון כמו ויטמינים A,B, ועוד. התחליב קליל במרקמו על הגוף, נספג בקלות ולא מותיר הרגשה שמנונית. את נשארת עם הרגשה קלילה , נעימה וריחנית בניחוח פרשי לימוני חזק.

  • Firming Mud Body Foaming Scrub פילינג זה אחד הדברים שאני הכי אוהבת. ההרגשה העילאית הזאת שמשפשפים אותו על הגוף זה פשוט אושר. אני אוהבת להשתמש בפילינג שלוש פעמים בשבוע קבוע..... הפילינג מכיל מנראלים טבעיים, בוץ ומלח ים כולם מים המלח, שמניים אתריים כמו שמן שומשום, זרעי ענבים, שקדים, ארגאן וכמובן קומפלקס נוגדי חימצון ויטמיניים A,B,F,A .פילינג.הינו הליך קוסמטי בו תאי עור מתים מוסרים מהשכבה העליונה של העור ותאים חדשים נחפשים למתן מראה בריא וצעיר יותר . 39.90$
  • Intense Mud Phyto Body Spray הספריי מכיל בתוכו בין היתר בוץ ים המלח, נוגדי חימצון, תמצית מלפפון , למון גראס ועוד דברים מצויינים לעור. תרסיס עם אותו ניחוח פרשי ורענן. לא מלכלך בגדים ונספג חיש מהר מהגוף.
 אז קצת סדר בבלאגן, דבר היצרן  ששימוש קבוע למשך חודשיים , בוקר וערב יביא עימו  לתוצאות של מיצוק העור והפחתה של 20% מעובי השומן .
מתחילים מהפילינג כמובן , שהוא מכין את הגוף לבוסט  לחויות ושמנים שהולכים לחדור עליו. הפילינג מנקה את הגוף ביסודיות אבל כמובן גם מוריד תאים מתים ושאר ליכלוכים מיותרים שעל העור.
לאחר מכן מורחים את הקרם ואח"כ התרסיס.
חשוב לעסות היטב את העור עד לספיגה מלאה.
התרסיס אינו מכתים את הבגדים, ככה שלא צריך לחכות לייבוש מוחלטת מהגוף.  למען האמת אין לי זמן לעשות את הטקס הזה פעמים ביום ככה שלצערי לא הייתי ממושמעת לגמרי , אבל  כזאת אני שוברת מוסכמות:).
להשיג בבלעדיות בדיוטי פרי ג"יימס ריצרדסון .

 

Keratin my Collection
קיבלתי 3 מוצרים לשיער מבית ג"ויה. המוצרים מבוססים על פורמולה ייחודית , ללא מלחים, מועשרות בחלבון קראטין וקומפלקס ויטמינים כמו זמן ארגן, ויטמין E, וחומצות שומן חיוניות המסייעות לשיקום סיב השיערה וחיזוקה כמובן.
רכיב הקראטין הוא רכיב חשוב בהרכב סיב השיערה, הקרטין עוטף את סיב השיער בשכבת הגנה נוספת הסוגרת את הקטיקולה ומסייעת לשיקום שיער פגום.
הסדרה מתאימה לשימוש יומיומי, לכל סוגי השיער ולכאלה במיוחד שעברו החלקה ומרבות להשתמש בפנים ומחליקים.
  • השמפו : מנקה ביוסדיות כמו כל שמפו רגיל:) משאיר את השיער קל לסירוק,  אני בהחלט יכולה להעיד שאחרי השימוש השיער היה נראה טוב, קיבל קצת ברק וגמישות. מגיע בבקבוק עם משאבה , פחות נוח לשמפו אגב.. בסבון נוזלי וסבונים לקטנטנים זה בהחלט עוזר אבל בשימוש בשמפו זו בהחלט פעולה לא  נוחה. מחיר ל 500 מ"ל 35 ש"ח. .



  • מסכה:דבר ראשון שהבחנתי  זה שמשך הזמן שצריך להיות עם המסכה הוא 2-3 דקות אז כבר אהבתי:) פחות מתחברת למסכות שמצריכות להישאר איתן על הראש כ7 דקות. המסכה משאירה את השיער נעים למגע, לא פריזי וקל לסירוק. המסכה אינו מכילה מלחים. 55 ש"ח.


  • סרום לשיער: מרקם שמנוני וסיליקוני. , לא התחברתי אליו. השאירה את השיער מבריק וריחני בעיקר אז העדפתי לשטוף ולסיים את ההתעסקות איתו. 50 ש"ח.


הקרם פנים החדש שלי , כזה שבמריחה הראשונה היה בינינו קליק מושלם.
קרם פנים עשיר במיוחד (25%)בחמאת שיאה של לאוקסטין.הקרם מתאים לבעלי עור יבש עד יבש מאד וכמו כן יתאים גם לבעלי עור רגיש במיוחד. השימוש מותיר הרגשה נעימה, עור גמיש חלק ובלי הרגשה כבדה .אם אתן בעלות עור רגיל עד חצי יבש אני ממליצה לקחת את הקרם שהוא שיאה לייט, בעל 5% שיאה בלבד ויענה לכן על הצרכים המדוייקים
הקרם יכול להוות בסיס מאד מוצלח למייק אפ בהחלט.
חמאת שיאה היא משחת יופי המופקת מאגוז עץ השיאה, בה משתמשות הנשים באפריקה כדי להגן ולהזין את עורן ושיערן. לאוקסיטן משתמשים בריכוזים גבוהיים של חמאת שיאה בסדרות שלהם לטיפוח העור והשיער וזאת בזכות התועלת שהיא נותנת. היא מגנה, מזינה, מרגיעה משקמת ומחדשת את העור.
חמאת שיאה מועשרת באומגה 6 וקרטין.
בהריון היתי מורחת את החמאת שיאה של לאוקסיטן - דבר שהוכיח את עצמו כי אין לי שום סימן מתיחה על הבטן.

הקרם משאיר את הפנים חלקות, נעימות, בלי  הרגשה שמנונית או כבדה על הפנים. ריח ממש לייט,ובעיקר הרגשה נעימה ומלחחת נורא. בדיוק מה שהעור שלי צריך בתקופה הזאת. בהחלט הצלחה מסחררת. 199 ש"ח. ( אם אתן בעיניין של להזמין הביתה תכלו להוסיף עוד 38 ש"ח ולקבל  שליח עד הבית.)











איך אפשר לסיים פוסט ככ קרמי ולחותי בלי קרם ידיים שהצטרף אלי לאחרונה? כמובן שבכל חורף אני מסיימת קרמים לידיים בקצב מסחרר, יש לי אחד בכל פינה בבית.
השבוע רכשתי בסופר פארם את הקרם ידיים של פנינה רוזנבלום - מועשר בתמציות רימונים. הניחוח שלו מתקתק כמו שאני אוהבת. המרקם שלו סמיך ואיכותי בדיוק כמו שאני מחפשת בקרמים לידיים.  נספג מהר מאד מהידיים ככה שאת לא מתעקבות עם הפעולות אחריי( לי כאמא עם תינוןק , זה דבר בסיסי:)   )  לא שמנוני ובמחיר מצחיק של עשרה שקלים. מומלץ.













אל תשכחי לעשות לי לייק לעמוד הפייסבוק וכמובן לעקוב אחרי באינסטוש.


***-למעט פנינה רוזנבלום כל המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה.









תגובות

  1. הפילינג פשוט מצויין, נהנתי מכל גרגר וגרגר שלו!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך