חד כמו חלום ( כולל תוצאות ההגרלה)

 
כנראה ככה בנוי העולם , למי שיש חלק רוצה מתולתל וההיפך. 32 שנים קמתי יום יום לרעמת האפרו שלי שהיתי צריכה להסתיר בכל דרך אפשרית מה גם  שלפזר בפומבי לא היה סיכוי מרב פדיחה שמישהו יראה את  רעמתי הלא צנועה.
 

ההתעסקות האין סופית בטיפול הרעמה כאמור לא היתה פשוטה גם כן, היתי חופפת כל יום ויומו , פעם במחליקה את הרעמה עם מחליק קרמי שהבאתי איתי מח"ול וגם המחליק היה נשאר עלי עשר דק בדיוק.

אז התאפקתי  הריון שלם ואז עוד קצת ( כי מי משאיר תינוק יונק בבית ליותר מחצי שעה?)כדי ללכת להתפנק ולעשות החלקה, בגלל ששערי עבר צבע בחמשת השנים האחרונות הלכנו על החלקה Silk Straight של אינדולה המתאימה לשיער צבוע- משך זמן ההחלקה לקח בדיוק 3 וקצת שעות וזכיתי לשיער כמו שרק יכלתי לחלום:)

 
 

רך למגע, חלק כמשי! השיער מקבל מראה חלק וטבעי לחלוטין ( לא קרשים) ועוד יותר חלום שזה ישאר ככה אחרי חפיפה גם:) אני מדגישה את עיניין הקשרים, כי שפירסמתי את הפוסט מישהי שאלה אותי" ככה את ניראית אחרי החלקה"? אז כן- זו החלקה שלא מתאימה למי שרוצה את עיניין היישור המוחלט של השיער ולמי שהיתה רוצה שיער גלי. ההחלקה בעיקר מורידה נפח.
יומיים קצת מסריחים עברו על כוחותנו אבל זה לא כזה נורא ,ואז מגיעה החפיפה הראשונה ושוב החיוך לא יורד מהפנים, בשל ההתוודאות שזה באמת לא הולך להתנפח שוב.


 
 
אחרי חפיפה עם מחליק
 
אחרי חפיפה בלי מחליק
 

 

אז מה בעצם עושים לשיער?
התהליך הוא יותר פשוט ,ובטח פחות  מסריח מכפי שתמיד דיימנתי אותו.
מורחים על השיער קרם מחליק וקרם מייצב( תלוי בסוג השיער, אם היה צבוע או לא)
בתחילה,  מורחים את הקרם המחליק, מעליו עוברים עם פן למשך כמה דקות ומקפידים שכל השערות כוסו היטב עם החומר לאחר מכן שוטפים היטב את החומר, שוב  פן, ואז מריחת החומר המייצב.
לאחר מכן שוב שוטפים, פן בפעם שלישית  מריחת סרום ווואלה! השיער חלק כמשי. לא יאומן כמה הטכנולוגיה יכולה להפוך שיער מרדני ורעמתי לשיער חלק וכזה שמתנופף עם הרוח.

חיכיתי לכתוב את הפוסט הזה חודשיים וקצת לאחר שעשיתי את ההחלקה, וזאת כדי להיות בטוחה מה טיב ההשפעה לאורך קצת זמן :
*לשיער אין נפח. אני קמה עם שיער טבעי, לא קרשים אלה גלי ומשחורר בטבעיות.
*לשיער יש ברק , נוח לסידור, ניראה טוב כל הזמן גם שקמים בבוקר ועוד לא התסרקתי בכלל.
*השימוש במחליק הפך להיות רק שאני רוצה "לחזק" את ההחלקה. הפן ואני לא ניפגשנו מאז :)
אולי זה יישמע לכן קיצוני אבל אני באמת מאמינה שזה שינה לי את החיים . מי שיש לה שיער נפוח בטוח יכולה להזדהות איתי בעניין. ההתעסקות הזאת בשיער פשוט ירדה לי מהפרק. אני תמיד מוכנה, אין לי יותר עיניין עם מחליקים ופנים. אני נראית יצוגית יותר וכולם מחמיאים לי על האורך של השיער- כי בעצם אף פעם לא ראו אותי עם שיער פזור ועכשיו זה הכי טבעי בשבילי ללכת ככה. בקיצור, ממליצה לכל מי שרוצה החלקה  שנראית על גבול הטבעי ולא קרשים ללכת על ההחלקה הזו.
טווח המחירים להחלקה 800-1400 תלוי באורך השיער.
לבירור המספרה הקרובה שעובדת עם מוצרי אינדולה ניתן לטלפן למס 1800225922

אילו מוצרים טובים לאחר ההחלקה?

לאחר החלקה רצוי להשתמש בשמפו ומסכה ללא מלחים, בסיום החפיפות( יום כן יום לא אצלי) אני מרבה להשתמש בסרום לקצוות וזאת על מנת לתחזק את ההחלקה יותר טוב.
עבודה מעולה עושים לי החברים הטובים האלה שאני משתמשת בהם מהקיץ שעבר שכבר כתבתי עליהם
מחירים ממש נוחים ונותנים תמורה מעולה. זה הסרום שאני מרבה להשתמש לאחר מקלחת ובטח אחרי מחליק.
 

עוד שמפו שגיליתי בחודש האחרון זה שמפו לשיער יבש ופגום ללא מלחים וללא sls  של nature nut  מסדרת האגוזים, נתחיל מהריח המושלם של זה, אבל לא רק. מדובר במוצר שהיה במחיר מבצע של 20 ש"ח ועושה עבודה מעולה לשיער. השמפו בתוספת אגוז שיאה,אגוז ארגן ומקדמיה,אגוז קוקוס ואגוז ברזיל שמעניקים מראה בריא ומלא רכות וברק.

 



והזוכה בהגרלה הפעם היא : 


 טניה אנא שילחי לי בפרט את הפרטים שלך :) Tanya Golan

אלתשכחו לעקוב אחרי באינסטה וכמובן לעשות לי לייק בפייסבוק

 
*התארחתי במספרה

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך