ניקוי הפנים


היי,
אחד הדברים הכי חשובים כתור מתאפרת זה כמובן לדאוג לעור הפנים. חשוב להוריד ולנקות היטב את הפנים לפני המקלחת.
ניקוי עור הפנים בעצם מנקה את הפנים מהאיפור, פיח מהמכוניות, תאים מתים , חלקיקי אבק  והרשימה עוד ארוכה- מה גם ,שבלי ניקוי העור כל הקרמים שבעולם לא יעשו בעצם את העבודה שלהם ולא תיהיה " חדירה" של הקרמים עצמם.
הניקוי חשוב בכל גיל ולכל המינים. ניקוי נכון יעניקו לעור שלנו מראה קורן ובריא ,וכמובן שניקוי והתמדה של זה לאורך זמן יאטו את הזדקנות עור הפנים.

אז יש באמת מיליון מוצרים לניקוי עור הפנים... כל אחת צריכה להתאים את המוצרים לניקוי עור הפנים לפי סוג העור.
אז בואו לראות באילו מוצרים אני משתמשת .
נתחיל מזה שאני מנקה את הפנים שלי פעמים ביום, בבוקר לפני האיפור ובערב לפני המקלחת. חשוב מאד לנקות גם אם אתן אחרי יציאה,עייפות ברמות ! כי לקום בבוקר עם איפור זה אחד הדברים הכי מבאסים שיש.
כן , גם לעור.
אני מתחילה את הניקוי שלי דווקא עם מגבונים לחים המיועדים כמובן לניקוי עור הפנים. הם הבסיס שלי לניקיון.
בשוטף יש לי את המגבונים של ד"ר פישר  המיועדים לעור שמן/ מעורב וכרגע הצטרפו אלי המגבונים של איל מקיאג.



המגבונים של ד"ר פישר - היתרון הכי בולט שלהם זה שנמצא אותם בכל סופר פארם או בית מרקחת במחיר עלות מאד נמוך. כל חבילה מכילה 30 מגבונים
הדבר השני זה שהם מיועדים גם לניקוי העיניים.
מנקים ביסודיות את הפנים, ריח עדין מאד,דקיםן יחסית , מועשרים בלחות וויטמין b5  ולא מכילים אלכוהול כמובן והם היפואלרגניים כמו רב המגבונים בשוק. המוצרים של ד"ר פישר אינם מנוסים על בעלי החיים.

המגבונים של איל מקיאג- היפואלרגניים., כל חבילה מכילה פה לעומת השנייה 25 מגבונים. הניקוי פה טיפה יותר עמוק .מעניק לחות בצורה יותר גבוהה לעומת הדר פישר . ריח פרשי ונעים. מעושרים בתמציות תה ירוק ומלפפונים (שבזכות זה הריח מאד פרשי ונעים)ומכילים ויטמין  e .
39 ש"ח .


במוצרים כאלה כמו מגבונים אני ממליצה לרכוש פלסטיק לסגירה רב פעמים שניתן למצוא בסופר פארם במחלקת תינוקות לרב ככה תכלו לשמור על הישדרותם לאורך זמן וללא התייבשותם.
הכי באסה זה שהם מתייבשים ועוד לא הספקתן לסיים את החבילה.

מסירי איפור דו פאזיים
 מיועדים להסרת איפור עקשן מאד בעיינים או שהלכת דווקא על אודם בוהק וחזק במיוחד.לפני השימוש במוצרים אלו מצריך עירבוב . לא כולם אוהבים להשתמש במוצרים האלה כי הם נותנים הרגשה מעט שומנית אבל הם עושים עבודת קודש עם הסרת האיפור העיקש שבחרנו לאותו ערב.


מסיר איפור דו פאזי של רבלון:
 טיפה שומני כאמור אבל באמת שהוא עושה איתי עבודה נפלאה. מצליח להוריד כל מסקרה עקשנית ועמידה , ההרגשה השמנונית עוברת כעבור כמה דקות מהשימוש אז הוא נסבל בהחלט.
חיסרון מאד בולט זה הפייה- נוזל משם הרבה חומר .

כרגע הצטרף ללשכתי הדו פאזי של איל מקיא"ג:
מכיל מי ורדים שעוזרים לשמור על רמת ה  ph ,כמו המגבונים שלהם גם הדו פאזי מכילים תמציות מלפפונים המחליקות ומרגיעות את העור ועוזרות להחיות אזורים עייפים יותר של העור. מכיל מלח ים המסלק רעלים ואינו מכיל פראבנים.
139ש"ח .
*את המוצרים של איל מקיאג תכלו למצוא בסניפי הרשת .

על הסבון פנים שלי כבר סיפרתי לכן בפוסט טיפוח והריון שכתבתי לא מזמן , הוא עדין בשימוש יומיומי אצלי.


חלב פנים של גרנייר- לא משנה כמה מוצרים של ניקוי לפנים יהיה לי אני תמיד ארכוש לעצמי את המוצרים של גרנייה לפנים.
הם לרב נמצאים במבצעים בפארמים ואון ליין, הם מעולים, בעלי ניחוח נעים וכמובן יש אותם בשלל סוגים.
לאחרונה רכשתי את זה עפ התמציות הענבים המיועד לעור רגיל ומעורבב. עוד יתרון בולט בעיניי זה שהוא מתאים גם לעיניים, אני בהחלט מתחברת יותר לסוג כזה של מוצרים לניקוי עור הפנים הניתנים לשימוש גם בעיינים.

עוד מוצר שאני אוהבת של אותה המשפחה זה המסיר איפור 2 ב 1 של גרנייה essentials ,גם הוא פרשי ומרענן בכל שימוש. מנקה ביסודיות גם מסקרות למינהן שהן עמידות במים ועקשניות יותר. הוא אינו מכילים בישום ואלהוכול ניתן למרוח אותו כמובן על העיניים ללא חשש גם לעדינות שבינינו. גם אותו ניתן לרכוש בגרושים בפארמים ועושה עבודה מעולה.


 ואת המוס לפנים של גיגי בזכרתי לפני די הרבה בזמן שהשיקו את המוצרים שלהם. המוס שלהם נרכש שוב ואני נותנת לו פינה חמה בלב. הקצץ נעים לי בפנים, הוא עושה עבודה טובה.




 אילו מוצרים אתן משתמשות כדאי להוריד איפור על בסיס יומיומי?

אל תשכחו להירשם בבלוג ולעקוב אחרי בפייס ובאינסטוש

***גילוי נאות: איל מקיאג התקבל לסקירה.
 

תגובות

  1. הווו את יודעת מה את צריכה לנסות? שמן להסרת איפור, אין זה פשוט גאוני!

    השבמחק
    תשובות
    1. שמן קוקוס או שמנים אחרים לגמרי? כי שמן קוקוס ניסיתי למען האמת ופחות התחברתי

      מחק
  2. גם אני שמעתי דברים טובים על שמנים להסרת איפור, חייבת לנסות גם..

    השבמחק
  3. מאמר מעולה. באמת שמסירי איפור טובים עושים לי את כל ההבדל כשאני צריכה להוריד איפור עקשן לפני מקלחת.
    תודה על הפוסט!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך