מוצרי essence שחקן חדש בפארמים

אז בשעה טובה ותודה לאל ילדתי את בני הבכור , תום.
לכן הדיליי קצת בפוסטים, אבל לאט לאט מצליחה לחזור לשיגרה.


אם אתן מכורות אמיותיות ומבלות את רב היום שלכם בפארמים וכמובן בפורומים האיפור השונים, בטח שמתן לב לנהירה הבלתי פוסקת של כולן!!! לבדוק את המוצרים של המותג , שבאירופה הוא נחשב מותג האיפור  מס אחד.
נתחיל מזה שהמחיר שלו נוח לכל כיס ( במחיר ממוצע של 11 ש"ח למוצר . המוצר הזול ביותר הינו 5 ש"ח כאשר הגבוה מבינהם עומד על 22 ש"ח) , הוא נגיש בכל ביקור תמים בסופר פארם תכלו לרכוש לכן מוצר והוא ללא דיילות סביבו ככה שבכלל החיים יפים :).
האריזות של המוצרים מפלסטיק, מה שמוריד את העליות גם. המוצרים אינם מנוסים על בעלי החיים, עוד יתרון עצום למותג.
תמהיל המוצרים רחב מאד והוא כולל כ 300 מוצרים שונים, בינהם: מייק אפים, סמקים,לקים, שפתונים צלליות ועוד ועוד.
ייחודו של המותג אגב הינו בהשקת קולקציית מוצרים במהדורה מוגבלת לטרנד המוביל פעם בחודש, אז יש לצפות להפתעות.







ברונזר והיילטר:sun club
 2 במוצר אחד בדיוק כמו שאני אוהבת. פיגמנטי במידה הנכונה, לא תיראו איתו כמו ליצן השכונה גם אם ממש תירצו. מחממם את הפנים בצורה עדינה ומלאת חן.






האודם:
 מרקם חמאתי, מלחח את השפתיים בצבע חמים ובוהק, יורד בצורה אחידה מהשפתיים. צריך לצאת איתכן מהבית לחיזוקיות אחרי האוכל וכל כמה שעות, בעל ניחוח  מתקתק עדין מאד. אודם מס 60 .
מחיר:12 ש"ח




המסקרה:
פיגמנטית , נוחה לשימוש בזכות המברשת המתעגלת שלה. מעניקה מראה טבעי ועדין אך עדין מורגש על הריסים. לא נוצרים גושים במריחה שזה יתרון עצום. יוצאת כמות מדויקת לשימוש. מתאימה לשימוש יוםיומי, כי היא די קלילה ולא דרמה קווין. מתאימה גם לריסים תחתונים. במחיר כזה ממליצה ללא ספק!




הצלליות:
 טיפה מתפוררת בהנחה, בשביל עמידות יותר "קשוחה" הייתי ממליצה בחום למרוח מתחת פריימר עיניים.
המלצה נוספת היא למרוח 2 שכבות מינימום כדאי להרגיש את הפיגמנט יותר טוב.




לקים:
פורמולה נוחה למריחה ב 2 הלקים. מתייבשים במהירות. מברשת נוחה לשימוש . כרגע איתם כבר 3 ימים ואין סימני קילוף עם עבודות בית וניקיונות. בלי מייבש מעל. ניתן לשחק עם כמות הנצנצים .


העפרונות:
העיפרון השחור לעיניים- עם פיה מסתובבת , ללא חידוד. נוח לשימוש. פיגמנטי ונוח למריחה.
העיפרון החום לגבות- עם מברשת לסירוק הגבה בקצה העיפרון, חום בהיר נמרח בקלות.
שניהם נמרחים כמו מחאה .




סהכ מדובר במוצרים נגישים בכל סיבוב פארם ליד הבית. ( שלי כרגע זה אסון גדול כי אני מבקרת עם תום כל שעתיים ) חלקם מצויינים ונותנים תמורה מעולה לכמה שקלים בודדים.
בקרוב מאד אעמיס לי בביקור הבא שלי עוד ממתקים ואעשה פוסט נוסף עם מוצרי החברה. הביבי קרם שלהם דווקא מאד מעניין אותי וגם הפודרה מאט שלהם. יש להם מוצרים שאתם ממליצים לי לנסות? או הייתן רוצות לשמוע סקירה מקיפה שלה? אל תשכחו לספר לי כמובן!

#אל תשכחו לעשות לי לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג וכמובן לאינסטוש! 


*המוצרים התקבלו לסקירה. 

תגובות

  1. בשעה טובה ומזל טוב על לידת בנך !
    המוצרים של אסנס מעניינים אמנם בנתיים התנסיתי רק בגלוס מאט שלא הלהיב אותי בכלל , אבל אולי בהמשך אקנה גם כמה ואעשה פוסט :)

    השבמחק
  2. מזל טוב שוב על הקטנטן!! הלקים נראים מבטיחים, חוץ מהמחזק עדיין לא ניסיתי את כל השאר...הגוון שקבלת מהמם!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מאמוש! הלקים בהחלט הפתעה כמו רב המוצרים.

      מחק
  3. היי ומזל טוב! הבלוג שלך מהממם והגעתי עד לרשומה הראשונה כי זה כיפי וקליל לקרוא!
    אני בלוגרית חדשה ונתת לי השראה, מוזמנת לקפוץ אליי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף:) תודה רבה!! אקפוץ במיידי. אל תשכחי לעשות לי לייק בםייסבוק שנוכל לקשקש גם.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך