קרם גוף - איזה הכי טובים בעיניי?

sothys- hydra-nourishing body lotion 
ואו אני חייבת לציין שזה אחד מהקרם גוף הכי טובים שיצא לי להתמרח.
התחליב עשיר וחדיר במיוחד. מגיע בניחוח פרחוני מרענן שנספג במהירות על הגוף ומותיר את הגוף קטיפתי.
הקרם מכיל זרעים שקדים-להענקת לחות אינטנסיבית
תמציות תורמוס לבן- לשיקום שכבת המגן של העור ולהגנה פעילה
תרכובת צמחית של חמאת שיאה שומן תירס-להזנה אינטנסיבית וריכוך העור.
שפורפורת מכילה 200 מ"ל  ומחירה 252 ש"ח.
 מספיקה כמות מאד קטנה להשיג את ההרגשה הקטיפתית על העור.
חשוב לי מאד לציין שהחברה לא עושה ניסוים בבעלי החיים!
את המוצרים ניתן להשיג במכוני יופי/ספא מובחרים.
מרכז סוטיס נמצא בדיזנגוף סנטר טל: 03-6203397

 lavender 
 קרם גוף בניחוח חושני עם שמנים אתרים טהורים:פצ"ולי,לבנדר,וניל,גרניום ורוזווד. על בסיס שמן הקוקוס ושמן שקדים לטיפוח ,הזנה ושמירה על הלחות הטבעית של העור.
הקרם מכיל רק מוצרים טבעיים! שמן קוקוס ,שמן שקדים,שמן זרעי ענבים,שעוות דבורים,ושמנים אתרים כפי שכבר ציינתי.
ניתן לרכוש את המוצר בגדלים שונים 100 סמ"ק או 250 סמ"ק. המוצרים ברישון משרד הבריאות.
עוד נקודה מאד חשובה,כל המוצרים של לבנדר לא נוסו על בעלי החיים!
100 סמ"ק -115 ש"ח.
אני חושבת שמאד חשוב למרוח קרם (איזה שתעדיפו) אחרי מקלחת,אחרי שיזוף(עם קרם הגנה,לא לשכוח לשמור על הבריאות)
זה אחד מהפינוקים הגדולים בעיני.
והייי תמיד אפשר לסנגר את הבעל,חברה,חבר או מי שתרצו לאיזה מיני מסאג- רק כי יש קרם לידכם:).


ואתם אילו קרמים מורחים? והכי אוהבים? ספרו לי קצת.
את המוצרים קיבלתי לסקירה מהחברה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

ביוטיבוקס יולי2016

המלצות לאוגוסט 2017